Donderdag  2 April Gospeltime special met Johan Spruijt.
De debuut cd “Eèn met Jezus” van Johan is net uit gebracht, met verrassende songs die je mee nemen naar beschrijvingen op lied gemaakt waarin het leven van Jezus Christus centraal staat. De songs geschreven door Johan Spruijt, die  aangeeft dat muziek en aanbidding erg belangrijk zijn voor hem en dat hij dat graag met anderen wil delen.
Daar door is nu dan ook zijn eerste cd  uit gebracht, gezien de inhoud zal het ongetwijfeld niet de laatste zijn en terecht, met eigentijdse muziekstijl en songs die aanspreken, zal het menigeen aanspreken en ook mee laten zingen om de Naam van God groot te maken.
Als je luistert, dan hoor je de betekenis rondom Pasen op een andere wijze en dat is weer om over na te denken, vaak weet men niet meer wat Pasen werkelijk betekent of gaat  men er aan voorbij. “Gethsemane – Golgotha -  De Opstanding” Jezus leeft, het is volbracht waren zijn woorden, die eeuwigheid waarde hebben, voor een ieder die dat wil aanvaarden. De naam Jezus kennen we wel, vaak door misbruik, maar als je weet wat Hij voor ons als mensen heeft gedaan, dan ben je stil en kun je dankbaar zijn voor wat Hij heeft gedaan. Jezus Christus heeft de weg weer vrij gemaakt naar de Levende God, daar denken we aan met Goede Vrijdag en Pasen en dat mag je aanvaarden als een geschenk van God aan ieder mens, het is een keuze aan jou / U voor de eeuwigheid zoals de Bijbel dat aangeeft. We hebben samen een gesprek over het geloof, zijn muziek en de achtergrond ervan, natuurlijk laten we ook muziek van zijn cd horen,
Voor meer informatie zie de biografie
 
Het programma is live te beluisteren op 2 April:
Odrie: via de ether : 106.9  via de kabel 104.1  
Het programma start om 20.00 na het nieuws - tot 21.00 uur
 
Mocht je het rechtstreekse programma moeten missen.
De herhaling is op zondagmiddag 5 April van 17.00 – 18.00 uur.
Veel luisterplezier toegewenst.

Wil je reageren : gospeltime@omroepodrie.nl
Presentatie: Henk Stam

Biografie Johan
Al jaren is Johan Spruijt uit Barneveld actief betrokken in de kerk. Muziek en aanbidding zijn daarbij altijd erg belangrijk geweest. Rond zijn 16e was hij al betrokken bij het aanbiddingsteam van zijn kerk. Het was rond die tijd dat God een droom in zijn hart legde.
Johan begon zich voor te stellen wat er zou gebeuren als de kerk in Nederland een nieuw lied zou zingen. Wat zou er gebeuren als we op zouden staan met een nieuw geluid? Een geluid dat vol is van genade, hoop, liefde en vrijheid? Dat moet toch impact hebben! Door de jaren heen werd deze droom sterker en het verlangen ontstond om de Nederlandse kerk te zien doorbreken in explosieve lofprijs en buitengewone aanbidding.
Jaren van voorbereiding volgde en Johan deed veel ervaring op met het leiden van aanbidding in één van de snelst groeiende kerken in Nederland. Dit heeft nu geleid tot zijn eerste album: Één met Jezus´. Een Nederlandstalige aanbiddings-cd met een eigentijdse en vernieuwende sound. Johans zelfgeschreven muziek kenmerkt zich door de diepe aanraking en genade van God die hij zelf ervaren heeft. Het album heeft een sterke focus op Jezus´ alles overtreffende genade, hoop en liefde. Een geluid waarmee we als kerk een verschil kunnen maken in Nederland.


[ terug ]
 

Extra
Reacties
Vergaderschema gemeente
Sponsors
 
Nieuws
Recept november
Brasserieuitzendingen “Muziek met Trox” op herhaling!
Biocentrum bij Odrie
Afspelen met Windows 10
Vacatures
Shanty cafe, POPPodium
 

Naar boven - Contact